dimarts, 2 d’abril del 2013

Sorteig d'Una de Zombis quan arribem als 30 seguidors!


Si, si! Com ja haureu llegit a l'entrada d'Una de Zombis, sortejaré aquest exemplar entre vosaltres quan arribem als 30 seguidors! Bé, he estat pensant uns dies i he decidit, que ja que me'l van regalar al QL? i el vaig disfrutar molt, m'agradaria que algú de vosaltres també el disfrutés. 
Per participar al sorteig cal ser seguidor del blog. No faré com altres sortejos que si poses el meu bànner al teu blog o si fas tal o qual tens més possibilitats a guanyar perquè això no és per patrocinar el meu blog, sinó per disfrutar d'un llibre!
Bé, si voleu participar al sorteig heu de comentar en aquesta entrada i, si us agrada que faci aquest tipus de coses, digueu-m'ho i potser, només potser, en faig algun altre...
Bé, això és tot!

13 comentaris:

  1. M'encanten els sortejos, o sigui que també m'agrada que facis aquest tipus de coses!!
    Espero que arribis aviat als 30 seguidors ;)

    ResponElimina
  2. A mi m'encanten aquest tipus de coses. Segur que hi arribaràs! De moment ja he recomanat el teu bloc a dues persones!

    Ànims!


    Maria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies per les recomanacions! Aviam si d'aquí una setmana hi arribem!

      Elimina
  3. M'encantaria participar-hi!!! Espero que ben aviat arribis als 30 seguidors!!

    ResponElimina
  4. M'hi apunto! :)

    Només 8 persones i ja el podràs sortejar!!! Com m'agraden aquest tipu d'entrades i més en un blog!

    Fins aviat,
    Maria de les joietes de la MARIA
    Mavitr al QL?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ara ja falten 7! M'alegra que t'agradin aquest tipus d'entrades. Potser en faré més...

      Elimina
  5. Jo també hi puc participar?¿?¿? m'encanten els sortejos espero que aviat arribis als 30 seguidors...
    Anims, Anims...

    ResponElimina
  6. Espero que arribis als 30, per suposat! I a molts més, si pot ser! ;)

    Ara, jo no participaré en aquest concurs... La gege99 també el va guanyar i me'l deixarà, de manera que prefereixo deixar el plaer de guanyar-lo a algú altre que no el pugui agafar prestat d'una amiga! :P

    Encara que si en fas més, m'apuntaré sense dubtar!

    Sort amb els 30!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, avia'm si hi arribem! SI veig que us agrada, potser faré sortejos de llibres que m'hagin agradat molt!

      Elimina
    2. vueno si vols me'l pots deixar el 1 de maig!!!
      si no has arrivat!

      Elimina